بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از ایکنا یزد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸ کد : ۷۵۳۵۱ پژوهشی تاپ خبر عمومی
معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا وابسته به سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.
بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از ایکنا یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سرهنگ مجید نعیم یاوری، معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد که حسینی‌پور کارشناس روابط‌عمومی این نهاد، وی را همراهی می‌کرد، ضمن بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات پلیس گفت: برنامه‌های فرهنگی زیادی به همت این نهاد انجام می‌شود که نیازمند اطلاع‌رسانی مطلوب و شایسته در این زمینه است.

سرهنگ نعیم‌یاوری با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی مباحث فرهنگی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند افزود: خانواده‌هایی هستند که به مرکز مشاوره پلیس مراجعه می‌کنند و هر کدام بر اساس ابتلا به آسیبی برای مشاوره در این مراکز حضور می‌یابند و اطلاع‌رسانی این موضوعات و راهکارهایی که از سوی مشاوران مجرب ارائه می‌شود، می‌تواند در کاهش این نوع آسیب‌ها در جامعه مؤثر باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با تأکید بر ارتباط خبرگزاری ایکنا با پلیس در زمینه انتشار مباحث فرهنگی اقدامات پلیس یزد گفت: اطلاع‌رسانی موضوعاتی که کارشناسان مشاوره و پلیس‌های تخصصی در قالب آسیب‌های اجتماعی با آن مواجه می‌شوند، به فرهنگسازی در جامعه کمک می‌کند.

اعظم‌السادات میرجلیلی، سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه یزد نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی این رسانه در زمینه انعکاس اخبار و فرهنگسازی موضوعات مختلف بویژه آنچه در جامعه امروزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود، بر تعامل متقابل تأکید کرد.


نظر شما :