افتخارآفرینی فرزند عضو دانشگاه علم و هنر در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کوبه اوزاکا: کسب مقام‌های اول و سوم در رشته‌های کومینه و کاتا

۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰ کد : ۷۵۲۲۶ تاپ خبر عمومی
نیوشا آزادنیا فرزند جهادگر در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کوبه اوزاکا، که به میزبانی استان یزد برگزار شد، موفق به کسب مقام اول در رشته کومینه و مقام سوم در رشته کاتا شد.
افتخارآفرینی فرزند عضو دانشگاه علم و هنر در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کوبه اوزاکا: کسب مقام‌های اول و سوم در رشته‌های کومینه و کاتا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، نیوشا آزادنیا، فرزند عضو محترم دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی، در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کوبه اوزاکا، افتخارات بزرگی را به دست آورد. این مسابقات در تاریخ 15 و 16 شهریور ماه سال جاری و به میزبانی استان یزد برگزار شد و نیوشا توانست با عملکرد درخشان خود، موفق به کسب دو مقام پرافتخار در رشته‌های ورزشی شد.

نیوشا آزادنیا در رشته کومینه، رده سنی خردسالان و در وزن 33+ کیلوگرم موفق به کسب مقام اول و دریافت مدال طلا شد. علاوه بر این، او در رشته کاتا در همان رده سنی موفق به کسب مقام سوم و دریافت مدال برنز گردید. این دستاوردها نشان از تلاش و استعداد بالای او در این رشته‌های ورزشی دارد.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کوبه اوزاکا با عنوان "نکوداشت استاد مسعود غفارنژاد" و با حضور گسترده ورزشکاران از استان‌های مختلف کشور برگزار شد. این رویداد ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف شامل خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد و شاهد رقابت‌های هیجان‌انگیزی در رشته‌های متنوع بود.

حضور موفق نیوشا آزادنیا در این مسابقات و کسب مقام‌های اول و سوم، افتخاری بزرگ برای خانواده ایشان و همچنین دانشگاه علم و هنر محسوب می‌شود. این موفقیت‌ نشان‌دهنده استعداد و تمرینات منظم این ورزشکار خردسال است که توانست در میان جمع بزرگی از ورزشکاران، خود را به عنوان یکی از برترین‌ها به اثبات برساند.

دانشگاه علم و هنر این موفقیت را به نیوشا آزادنیا، خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گوید و آرزوی موفقیت‌های بیشتری برای این ورزشکار با استعداد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارد.


نظر شما :