جلسه رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۷ کد : ۷۳۵۷۸ تاپ خبر عمومی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به مناسبت نزدیک شدن چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، نشست تخصصی مابین  سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمدرضا دهقانی فیروز آبادی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سید حسین میرحسینی رئیس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی استان یزد،  مصطفی پور دهقان نماینده مردم اردکان و تعدای از مشاورین ایشان در حوزه علم و فناوری و پزشکی حضور داشتند.

توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در شهرستان اردکان با توجه به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان، شناسایی و استفاده از زیرساخت ها و فناوری‌های موجود در شهرستان اردکان و بهره گیری از فناوری های نو در راستای توسعه شهرستان از محورهای گفتگو در این نشست بود.

گفتنی است مقرر شد بررسی های بیشتری در این زمینه برای انجام تعاملات بیشتر صورت گیرد و به همین منظور نماینده ای از سوی پوردهقان نماینده مردم اردکان با ماموریت توسعه تعاملات و فعالیت های جهاددانشگاهی در شهرستان و انجام برنامه ریزی های لازم با استفاده از منابع و امکانات موجود در شهرستان معرفی شد.


( ۱ )

نظر شما :