دانشگاه علم و هنر به جمع دانشگاه‌های فعال در سامانه ملی کارآموزی پیوست

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۱ کد : ۷۲۷۷۷ تاپ خبر
دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی با هدف توانمندسازی دانشجویان و ایجاد ارتباط مؤثر با بازار کار، به جمع دانشگاه‌های فعال در سامانه ملی کارآموزی پیوست. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از طریق این سامانه، فرصت‌های کارآموزی در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی سراسر کشور را مشاهده و برای آنها ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در راستای رسالت دانشگاه علم و هنر در جهت توانمندسازی دانشجویان و ایجاد ارتباط مؤثر با بازار کار، این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های فعال در سامانه ملی کارآموزی معرفی شد. این اقدام با پیگیری‌های معاونت پژوهشی دانشگاه و با هدف فراهم نمودن فرصت‌های کارآموزی برای دانشجویان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی سراسر کشور صورت گرفته است.

دانشجویان متقاضی کارآموزی می‌توانند از طریق سامانه ملی کارآموزی به آدرس https://karamouz.irost.ir، نسبت به ثبت‌نام و مشاهده لیست فرصت‌های کارآموزی موجود در سازمان‌های مختلف اقدام نمایند.

علاوه بر این، دانشجویان می‌توانند از طریق دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علم و هنر، از آخرین درخواست‌های کارآموزی سازمان‌ها مطلع شده و برای گذراندن دوره‌های کارآموزی در این سازمان‌ها ثبت‌نام کنند.

مزایای کارآموزی برای دانشجویان:

  • کسب تجربه عملی در محیط کار واقعی
  • آشنایی با الزامات و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار
  • افزایش فرصت‌های شغلی پس از فارغ‌التحصیلی
  • ایجاد ارتباط با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف
  • ارتقای رزومه و سطح دانش و مهارت

دانشگاه علم و هنر با فراهم نمودن این بستر مناسب، گامی مهم در جهت ارتقای مهارت‌های دانشجویان خود و آماده‌سازی آنان برای ورود به بازار کار برداشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در سامانه ملی کارآموزی، دانشجویان می‌توانند به دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علم و هنر مراجعه نمایند.


نظر شما :