انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشکده گیاهان دارویی و سازمان جهاددانشگاهی یزد

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۴ کد : ۷۰۵۶۴ تاپ خبر عمومی
تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشکده گیاهان دارویی و سازمان جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی باتوجه‌ به ضرورت مشارکت و همکاری سازنده میان نهادهای اجرایی و علمی منعقد شد. این تفاهم‌نامه همکاری مشترک باهدف بهره‌مندی از استعدادها، تجارب دو طرف برای همکاری‌های، پژوهش و فناوری، آموزشی و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تولیدی و خدماتی در حوزه سلامت بین دکتر محمدرضا دهقانی فیروز آبادی ، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و دکتر رضا غفارزادگان رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در محل جهاددانشگاهی امضا شد.

از محورهای این همکاری می توان به  فعالیتهای پژوهشی و آموزشی در حوزه گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب سنتی، ارائه خدمات تخصصی درمان دیابت، مشاوره و فعالیتهای تجاری در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، استفاده متقابل از ظرفیتهای علمی، تخصصی و اجرایی طرفین،ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی برای توسعه و تقویت دانش گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب سنتی، اشاره کرد.

گفتنی است؛  تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به مدت دو سال است.

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری


( ۱ )

نظر شما :