دکتر سید محمد کاظمی به عنوان مشاور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد منصوب شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۵ کد : ۶۹۵۰۰ تاپ خبر عمومی
در حکمی از سوی دکتر محمد رضا دهقانی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دکتر سید محمد کاظمی به عنوان مشاور فرهنگی این سازمان منصوب شد.
دکتر سید محمد کاظمی به عنوان مشاور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در مراسمی با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، و جمعی از مسئولان این سازمان، دکتر سید محمد کاظمی به عنوان مشاور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد منصوب شد.

در این حکم انتصاب، بر تعهد، تخصص و تجارب ارزنده دکتر کاظمی در حوزه فرهنگی تاکید شده و از وی خواسته شده است با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، در جهت تحقق اهداف فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گام بردارد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، تعهد، تخصص و تجربه دکتر کاظمی را از جمله عوامل مؤثر در انتخاب ایشان به عنوان مشاور فرهنگی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که شاهد تحولات و اقدامات مؤثر در حوزه فرهنگی در دوره جدید باشیم.

دکتر سید محمد کاظمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و هنر و معاون فعلی دانشجویی فرهنگی این دانشگاه است. وی دارای سوابق علمی و مدیریتی متعددی در حوزه فرهنگی می باشد.

انتظار می‌رود با حضور دکتر کاظمی در کسوت مشاور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، شاهد تحولات و برنامه‌های نوینی در حوزه فرهنگی این سازمان باشیم.


نظر شما :