اسامی برگزیدگان مسابقات «سدید» در استان یزد اعلام شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۶۹۴۵۳ فرهنگی تاپ خبر
اسامی برگزیدگان مسابقات «سدید» که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار گردید اعلام شد
اسامی برگزیدگان مسابقات «سدید» در استان یزد اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر امور فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی این سازمان از مشخص شدن برندگان مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای با عنوان «سدید» خبر داد.

«مجید برائمی»  ضمن اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای با عنوان «سدید»‌ در استان یزد گفت: این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد اما در سال جاری با اندکی تغییر برگزار شد.

وی اظهار کرد: مسابقات سال‌جاری در چهار محور معرفی کتاب در سه دقیقه، معرفی پایان‌نامه در سه دقیقه، معرفی مقاله علمی در سه دقیقه و معرفی طرح پژوهشی و یا اختراع در سه دقیقه برگزار شد.

برائمی با اشاره به رقابت ۸۵ نفر از هفت دانشگاه استان در مرحله استانی افزود: این مسابقات در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد برگزار شد که اکنون نفرات برگزیده استانی نیز مشخص شده‌ اند.

مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: سه نفر از دانشجویان استان یزد به مسابقات ملی که اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

برائمی در پایان در خصوص برندگان این مسابقه افزود: در بخش کتاب «حدیث علیزاده» از دانشگاه فرهنگیان مقام اول و «نرگس کریمی» از دانشگاه یزد مقام دوم را کسب کردند و همچنین در بخش مقاله و پایان نامه نیز «ساناز رحیمی هزاروند» از دانشگاه اردکان مقام سوم را کسب کرد.

کلید واژه ها: مسابقات سدید


نظر شما :