بازدید رئیس و مسئولین دانشگاه علم و هنر از نمایشگاه جواهرانه

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۳ کد : ۶۹۳۸۳ تاپ خبر عمومی
این نمایشگاه که در دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی برپا شده است، شامل غرفه‌های مختلفی از جمله عرضه جواهرات و زیورآلات با طرح‌های اسلامی، پوشاک ایرانی اسلامی و محصولات فرهنگی مرتبط با حجاب و عفاف است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، رئیس و مسئولین دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی یزد از نمایشگاه جواهرانه با موضوع حجاب و عفاف که در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه برگزار شده است، بازدید کردند.

این نمایشگاه که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برپا شده است، شامل غرفه‌های مختلفی از جمله عرضه جواهرات و زیورآلات با طرح‌های اسلامی، پوشاک ایرانی اسلامی (چادر، مانتو، شلوار، عبا، مقنعه، روسری و ...) و همچنین محصولات فرهنگی مرتبط با حجاب و عفاف است.

در این بازدید که ظهر دیروز دوشنبه 14 اسفند ماه انجام شد، دکتر طالبی، رئیس دانشگاه علم و هنر، و همچنین برخی از مسئولین دانشگاه، از غرفه‌های مختلف نمایشگاه دیدن کرده و با غرفه داران و بازدیدکنندگان گفتگو کردند.

دکتر طالبی در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه الگوهای مناسب و متنوع حجاب و عفاف به بانوان دانشگاهی و عموم مردم است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علم و هنر به عنوان یک دانشگاه پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، همواره از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این زمینه حمایت خواهد کرد، افزود: امیدواریم این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گامی مؤثر باشد.

نمایشگاه جواهرانه از روز سه شنبه 15 تا یکشنبه 20 اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نیز امروز سه شنبه 15 اسفند ماه ساعت 12:30 با حضور مسئولین دانشگاه و جمعی از مدعوین برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: نمایشگاه جواهرانه


نظر شما :