بازدید دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر از کارخانه یزد پولیکا

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰ کد : ۶۹۲۵۳ تاپ خبر عمومی
دانشجویان دختر مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و طراحی صنعتی دانشگاه علم و هنر از کارخانه یزد پولیکا بازدید کردند.
بازدید دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر از کارخانه یزد پولیکا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه در راستای گسترش آگاهی و شناخت عملکرد صنایع، بازدیدی توسط دانشجویان دختر مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و طراحی صنعتی این دانشگاه از کارخانه یزد پولیکا برگزار شد.

در طول بازدید، دانشجویان ابتدا توضیحات جامعی درباره فرایندهای کارخانه، نحوه طراحی و بهینه‌سازی قطعات دریافت کردند و در ادامه «عباسعلی متوسلیان» مدیر عامل یزدپولیکا، با دانشجویان دیدار و گفتگو کرد. ایشان ضمن تشویق دانشجویان به حضور در بازدیدهای علمی، امکان همکاری در حوزه‌های مختلف را اعلام کرد. این همکاری‌ها شامل جذب نیروی کار، انجام پروژه‌های کارخانه، جذب کارآموز و کارورز، و انجام بازدیدهای علمی می‌شود.

در پایان بازدید، دانشجویان از آزمایشگاه کنترل کیفیت و نمایشگاه کارخانه نیز دیدن نمودند که این اقدام به تکمیل و غنی‌تر شدن تجربه‌ی آموزشی آنان کمک کرد.

دانشگاه علم و هنر همواره در تلاش است تا با برگزاری چنین برنامه‌هایی، زمینه را برای آشنایی بیشتر دانشجویان با فضای صنعت و کسب تجربه‌های عملی فراهم کند.

کلید واژه ها: بازدید


نظر شما :