بیانیه سرپرست دانشگاه علم و هنر: گامی در جهت ایران قوی، حضور پرشور در انتخابات

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۰ کد : ۶۹۰۲۸ تاپ خبر عمومی
سرپرست دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در بیانیه ای، ضمن دعوت از آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲، انتخاب اصلح را رمز عبور از چالش ها و گامی اساسی در جهت حل مشکلات کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در متن بیانیه «دکتر محمد حسین طالبی» سرپرست دانشگاه علم و هنر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

در آستانه ی انتخابات سرنوشت ساز 1402، بار دیگر فرصتی مغتنم فراهم شده است تا با حضور حماسی و انتخاب آگاهانه خود، مسیر آینده ایران اسلامی را ترسیم نماییم.

انتخابات، تجلی اراده ی مردم و مظهر مردم سالاری دینی است. این رخداد مهم، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام و گامی بلند در جهت پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان خواهد بود.

دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از مراکز علمی و فرهنگی کشور، همواره بر نقش مهم و تعیین کننده ی دانشگاهیان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی تاکید داشته است. از این رو، از همه ی دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی دعوت می نماید تا با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات پیش رو، ضمن خلق حماسه ای دیگر، نقشی موثر در تعیین سرنوشت کشور ایفا نمایند.

انتخاب اصلح، رمز عبور از چالش ها و گامی اساسی در جهت حل مشکلات کشور است. از این رو، از همه ی آحاد جامعه، بویژه دانشگاهیان فرهیخته تقاضا می کنم با مطالعه ی دقیق برنامه ها و سوابق نامزدها، فردی اصلح، متعهد، متخصص و کارآمد را انتخاب نمایند تا با اتکا به توان داخلی و ظرفیت های عظیم کشور، شاهد پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

حضور پرشور و آگاهانه ی شما در انتخابات، ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

دکتر محمد حسین طالبی

کلید واژه ها: بیانیه دانشگاه علم و هنر


نظر شما :