تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات مجلس در دانشگاه علم و هنر برگزار شد

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰ کد : ۶۸۸۸۲ عمومی
تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

در این تریبون آزاد که در قالب مناظره دانشجویی برگزار شد، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص انتخابات و اهمیت حضور در آن پرداختند.

دانشجویان با بیان نظرات موافق خود، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کردند. آنها معتقد بودند که انتخابات فرصتی برای مردم است تا در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و نمایندگانی را انتخاب کنند که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

دانشجویان نیز با بیان نظرات مخالف خود، به برخی از مشکلات و چالش های موجود در انتخابات اشاره کردند. آنها معتقد بودند که تا زمانی که این مشکلات حل نشود، حضور مردم در انتخابات ثمربخش نخواهد بود.

در این تریبون آزاد، دانشجویان حاضر در جلسه نیز به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص انتخابات پرداختند.

برگزاری این تریبون آزاد فرصتی مغتنم برای دانشجویان بود تا با دیدگاه های مختلف در خصوص انتخابات آشنا شوند و در خصوص حضور یا عدم حضور در انتخابات تصمیم گیری کنند.

در پایان این تریبون آزاد، از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر از دانشجویانی که در این برنامه حضور داشتند، تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی


نظر شما :