شور و نشاط در سایه میلاد حضرت علی اکبر (ع) ؛

جشن روز جوان در دانشگاه علم و هنر

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷ کد : ۶۸۸۸۱ عمومی
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

در این مراسم که به همت انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد، برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقه، موسیقی زنده، طنز و سخنرانی تدارک دیده شده بود.

دکتر طالبی، رئیس جدید دانشگاه علم و هنر در این مراسم ضمن تبریک روز جوان به دانشجویان، اظهار داشت: "خوشحالم که در جمع شما جوانان پرشور و با انگیزه هستم. ما در دانشگاه علم و هنر تلاش می‌کنیم تا محیطی شاد و پویا برای شما ایجاد کنیم تا بتوانید با فراغ خاطر به تحصیل و فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود بپردازید."

وی همچنین در خصوص نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: "انتخابات فرصتی برای شماست تا در تعیین سرنوشت خود و کشورتان مشارکت کنید. از همه شما دعوت می‌کنم که در این انتخابات با شور و اشتیاق شرکت کنید و بهترین افراد را برای نمایندگی خود انتخاب کنید."

در ادامه مراسم، برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله مسابقه، موسیقی زنده، طنز و نمایش اجرا شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

برگزاری این جشن شور و نشاط خاصی به دانشگاه علم و هنر بخشید و خاطره‌ای خوش از روز جوان برای دانشجویان به یادگار گذاشت.

کلید واژه ها: میلاد حضرت علی اکبر


نظر شما :