سومین دوره طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن» در یزد برگزار می‌شود

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۶۸۵۲۴ فرهنگی تاپ خبر
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری سومین دوره طرح ملی «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، احمد افروزیان، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح ملی «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم» در این استان گفت: این طرح ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس‌های آنلاین پنجم اسفندماه با حضور اساتید مطرح کشوری آغاز و شرکت‌کنندگان در ادامه این طرح در دو جلسه حضوری که روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند خواهند شد.

افروزیان، روش‌ها و فنون تدریس، فصیح‌خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، قرآن و زندگی و آشنایی با علوم قرآن را از سرفصل‌های این کلاس‌ها برشمرد و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن ماه جاری با مراجعه به لینک https://yazd.jdereg.ir/?regin=۴۲۸۹۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۳۰۲۳۷۵ تماس بگیرند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با اشاره به اینکه آزمون پایانی این طرح نیز ۲۰ خردادماه برگزار و به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌شود گفت: تاکنون دو دوره طرح ملی تربیت دانشجو معلم قرآن کریم به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار شده که ۳۴ نفر موفق به کسب مدرک شدند.


نظر شما :