بازدید دکتر طیبی از آخرین توانمندی های جهاددانشگاهی در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۹ کد : ۶۸۰۰ پژوهشی عمومی
رییس جهاددانشگاهی از آخرین دستاوردهای زیر مجموعه های فعال جهاددانشگاهی که در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت به نمایش گذاشته اند، بازدید کرد.
بازدید دکتر طیبی از آخرین توانمندی های جهاددانشگاهی در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، زیر مجموعه های فعال جهاددانشگاهی در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شامل سازمان های شریف، تهران، خوزستان، یزد، مشهد و واحدها ی خواجه نصیرالدین طوسی ، علم و صنعت و پژوهشکده های شیمی، علوم پایه کاربردی توانمندی خود در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت را در معرض نمایش قرار داده اند.

ارایه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، معرفی این توانمندی‌ها به شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و نیازسنجی و پروژه‌یابی در این بخش، از مهم‌ترین اهداف حضور جهاددانشگاهی در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه جهاددانشگاهی در سالن 9_8 غرفه 115 ساعت 10 صبح تا18 عصر تازه ترین دستاورد های خود در حوزه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 11تا 14 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشته است.

گفتنی است، دکتر طیبی رییس این نهاد، 11 اردیبهشت با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از این توانمندی ها بازدید کرد.


( ۱ )

نظر شما :