پاسداشت مقام زن و زنان جهاددانشگاهی یزد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۶۷۱۸۶ تاپ خبر عمومی
گرامیداشت مقام زن با حضور بانوان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار شد.
پاسداشت مقام زن و زنان جهاددانشگاهی یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، روز گرامیداشت مقام زن همزمان با جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و با حضور بانوان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار شد.

«محمدرضا دهقانی» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم پاسداشت که امروز چهارشنبه 13 دیماه در محل هتل مشیرالممالک برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت ارزشمند، گفت: قطعاً نامگذاری ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) به عنوان روز زن صرفاً به دلیل زن بودن آن حضرت اتفاق نیفتاده بلکه به دلیل صدیقه بودن، مرضیه بودن و سایر ویژگی‌ها و خصلت‌های برازنده‌ی آن حضرت است.

نقش زنان در جامعه را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: قطعاً نقش زنان شاغل در خانه و خانواده به مراتب دشوارتر از مسئولیت آنان در فعالیت شغلی آنهاست.

دهقانی در ادامه گفت: این روز بهانه‌ای برای الگو گرفتن و حرکت کردن در مسیر الگوبرداری از صفات عالیه و ویژگی‌های حضرت زهرا(س)‌ برای کسب جایگاه‌های متعالی در زندگی است.

تجلیل از بانوان شاغل در جهاد دانشگاهی، تجلیل ویژه در راستای سیاست فرزندآوری و جوانی جمعیت از بانوانی که به تازگی به مقام مادری نائل آمده‌اند، تجلیل از برگزیدکان مسابقه دلنوشته‌ای برای مادر و تاکید بر نقش مادران در موضوع فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کلید واژه ها: روز زن


نظر شما :