معرفی برترین‌های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۹ کد : ۶۶۶۵۰ فرهنگی تاپ خبر
منتخبین مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان یزد با برگزاری رقابتهای رده بندی و نهایی در حضور استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مشخص و معرفی شدند.
معرفی برترین‌های مسابقات مناظره دانشجویی در یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، منتخبین مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان یزد با برگزاری رقابتهای رده بندی و نهایی در حضور استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مشخص و معرفی شدند.

 این رقابتها به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد و با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» با رقابت بین  ۳۳ تیم از ۹ دانشگاه استان از هشتم آذر آغاز و امروز سوم دیماه با برگزاری دیدارهای رده بندی نهایی به کار خود پایان داد.

در دیدار پایانی دو تیم «بینش» از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تیم «اوج» از دانشگاه یزد در موضوع «بالا رفتن سن ازدواج جوانان، ریشه فرهنگی و اجتماعی دارد نه اقتصادی» رقابت نزدیکی برگزار کردند که در نهایت تیم اوج از دانشگاه یزد با ترکیب دانشجویان؛ شیرین نوجوان، ریحانه صابری، سارا قدوسی و امیرحسین غفاریان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

تیم بینش دانشگاه آزاد یزد با ترکیب محمدمهدی داوری، نیما خادم نقاش، طاها هدشی و امیرحسین پیوندی در این مسابقات دوم شد.

در رقابت رده بندی نیز تیم «پرواز» از دانشگاه یزد به عنوان تیم موافق و تیم «رئالیسم» از دانشگاه میبد به عنوان تیم‌ مخالف پیرامون موضوع «حمایت از محیط‌زیست، نیاز به بودجه و تشکیلات دارد نه فرهنگ سازی و رسانه» به بحث پرداختند که در پایان تیم پرواز قهرمان دوره قبل مسابقات استان با ترکیب فاطمه شیبانی، ملیکا زارع زاده، سوشیانت بیگلی و محمدحسین پورعسکری حائز رتبه شوم شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در استان یزد که با حضور استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی استان در محل دانشگاه علم و هنر برگزار شد، از تیمهای منتخب تجلیل شد.

گفتنی است؛ سه تیم برتر این رقابتها به مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، راه یافتند.

 

 

 

 

کلید واژه ها: مسابقات ملی مناظره دانشجویی


نظر شما :