برگزاری نشست کتابخوان ویژه اعضای جهاددانشگاهی یزد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۱ کد : ۶۵۲۹۰ فرهنگی تاپ خبر
نشست کتابخوان ویژه اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به همت معاونت فرهنگی این سازمان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوان ویژه اعضای جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست کتابخوان ویژه اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به همت معاونت فرهنگی این سازمان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

محمدرضا دهقانی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این نشست گفت: اشتراک‌گذاری کتاب‌هایی که توسط افراد مختلف مورد مطالعه قرار گرفته و در قالب این گونه نشست‌ها بازخوانی و معرفی می‌شود، انتقال تجارب دیگران بوده و همچنین منجر به توسعه فرهنگ مطالعه می‌شود.

وی به معرفی کتاب «منحنی دوم» تألیف چارلز هندی پرداخت و بیان کرد: کتاب منحنی دوم؛ دیدگاه‌هایی در نوسازی جامعه نوشته چارلز هندی و با ترجمه محمد صائبی منتشر شده است. مطالعه این کتاب تجربه‌ای است که به هر فردی که می‌خواهد از قطار تغییرات آینده جا نماند، توصیه می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه شاید توصیه به خواندن این کتاب، به‌عنوان یک قدم اولیه ولی مهم، کمک بزرگی برای به‌ دست‌ آوردن پرسش‌هایی باشد که باید برای آینده آماده پاسخ‌ دادن به آن‌ها باشیم گفت: مطالعه آن وقت زیادی نمی‌گیرد، اما تأثیر مهمی در آماده‌کردن ما برای اندیشیدن درباره آینده دارد.

احمد افروزیان معاون فرهنگی و مهدی دهقان چالشتری مدیر مرکز انتشارات سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این نشست به معرفی کتاب «بی منطقی های هر روز ما» اثر دن آریلی و «دید اقتصادی»، داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد اثر پیتر شیف پرداختند.

کلید واژه ها: هفته کتاب و کتابخوانی


نظر شما :