مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد: اخبار ایسنا موثق و امیدوارکننده است

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۳ کد : ۶۴۹۲ فرهنگی تاپ خبر عمومی
مدیر کل اقتصاد و دارایی استان یزد در بازدید از دفتر ایسنا – منطقه یزد، با تاکید بر لزوم انعکاس اخبار امیدوارکننده در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، مخابره اخبار موثق و امیدوارکننده را از ویژگی‌های ایسنا ذکر کرد.
مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد: اخبار ایسنا موثق و امیدوارکننده است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، به نقل از ایسنا – منطقه یزد، «علی نمازی» در جریان این بازدید اطلاع‌رسانی موثق و امیدوارکننده را از ویژگی‌های این خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) خواند و با اشاره به اهمیت این ویژگی‌ها برای رسانه‌های معتبر در عصر کنونی که شاهد انفجار اطلاعات هستیم، تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در جریان اتفاقات و حوادث مثبت یا منفی در جامعه می‌توان عملکرد مناسب رسانه‌های مختلف را بهتر ارزیابی کرد و خوشبختانه شاخص‌های عملکردی ایسنا همواره باعث شده تا اخبار این خبرگزاری به عنوان مرجع و منبع مطمئنی محسوب شود.

این مقام مسئول ضمن استقبال از مشارکت در نشست‌های تخصصی ایسنا در موضوعات اقتصادی، تاکید کرد: البته این نکته حائز اهمیت است که رسانه‌ها در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشورمان اخبار امیدوارکننده به مردم مخابره کنند و با انتشار اخبار ناامید‌کننده شرایط را برای جامعه سخت‌تر نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجموعه فعالیت‌های گسترده وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به هفت دستگاه اجرایی زیرمجموعه‌ی آن اشاره کرد و گفت: تلاش این مجموعه اطلاعرسانی شفاف اخبار و عملکردهای اقتصادی است که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها اخباری امیدوارکننده که می‌تواند منجر به حرکاتی مثبت و سازنده شود را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

نمازی به وجود برخی محدودیت‌ها و مشکلات نیز اشاره کرد و گفت: هر چند مدیران اقتصاد و دارایی از طریق سامانه موظف به رسیدگی و پیگیری مشکلات مرتبط مردم به این حوزه هستند ولی رسانه‌ها نیز می‌توانند به عنوان گروه مرجع، مشکلات و نواقصی که در جامعه مشاهده می‌کنند را به مسئولان مربوطه اطلاع‌رسانی کنند.

مدیر کل اقتصاد و داریی استان در بخشی از صحبت‌هایش نیز در رابطه با تحریم‌های ظالمانه و نفتی آمریکا و آینده شرایط اقتصادی کشورمان، عنوان کرد: خیلی اوقات تحریم‌ها برای کشورمان یک نعمت و فرصت است چرا که معتقدم کشورمان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای گذار از تهدید تحریم‌هاست و کشور را در نهایت توانمند‌تر و مستقل‌تر از گذشته خواهد کرد.

گفتنی است؛ «محمد دهقان منشادی» معاون اقتصادی و « احمد جعفری» مدیر روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان نیز در این بازدید «علی نمازی» را همراهی می‌کردند.


نظر شما :