در بازدید از ایکنا سازمان جهاددانشگاهی استان یزد مطرح شد

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی مشوقی برای فعالان این عرصه است

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۳ کد : ۶۴۷۳۳ فرهنگی تاپ خبر
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی به عنوان مشوقی برای فعالان این عرصه و همچنین انگیزه‌ای برای سایر افراد جامعه به حضور در این فعالیت ارزشمند است.
اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی مشوقی برای فعالان این عرصه است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، محمدحسین پارسائیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، ۲۱ آبان ماه در بازدید از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد گفت: خدمت‌رسانی به جامعه قرآنی توفیقی است که خداوند به فعالان رسانه ایکنا اعطا کرده و حضور در این عرصه علاوه بر اجر معنوی به عنوان یکی از پاداش‌های نیک این رسانه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان یزد دارای چهره‌های سرشناس زیادی در زمینه‌های قرآنی و دینی است و خبرگزاری ایکنا می‌تواند این ذخایر ارزشمند قرآنی را که در استان دارالعلم و دارالعباده یزد فعالیت دارند، به جامعه معرفی کند.

پارسائیان افزود: همچنین نسل جوان و نوجوان آنگونه که باید و شایسته است، با این اساتید قرآنی آشنا نیستند و لذا ایکنا می‌تواند با انتشار زندگی‌نامه و فعالیت‌های چهره‌های شاخص قرآنی استان علاوه بر گسترش فرهنگ قرآن کریم به معرفی آنها نیز اقدام کند تا نسل امروز بیشتر از این توانمندی بهره‌مند شوند. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در پایان گفت: فعالیت رسانه ایکنا در استان یزد با اقداماتی که امروز بیان شد، به عنوان یکی از رسانه‌های تأثیرگذار در این حوزه قابل تقدیر است و امیدوارم هرچه بیشتر در راستای گسترش فرهنگ قرآنی گام برداشته و شاهد ارتقای فرهنگ قرآن در استان باشیم.

کلید واژه ها: معاون استاندار


نظر شما :