بازدید فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ایکنا

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۶۴۷۲۹ فرهنگی تاپ خبر عمومی
سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این رسانه تخصصی در حوزه قرآن کریم قرار گرفت.
بازدید فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ایکنا

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این رسانه تخصصی در حوزه قرآن کریم قرار گرفت. 

سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این بازدید گفت: عرصه‌ای که در همه رشته‌ها یکی از میدان‌داران اصلی مقابله با جنگ شناختی دشمن بوده و در جنگ سخت هم حرف اول و آخر را می‌زند، رسانه است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای غزه بیان کرد: رسالت ایکنا در جامعه امروز سنگین بوده و در حقیقت سنگین‌ترین مسئولیت در عرصه قرآن است جایی که دشمن مستقیماً آن را هدف قرار داده و می‌داند اگر این سنگر را فتح کند، فتح سنگرهای دیگر به راحتی ممکن می‌شود. آنچه که در انقلاب اسلامی اولویت بود و امروز می‌بینیم در حماس هم کاملاً واضح است و مقابل ظلم و زور و استکبار ایستاد، اعتقادات است و امروز مردم غزه با اعتقادات به خداوند متعال ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی ایران نیز بر اساس اعتقادات مقابل استکبار جهانی ایستاده است البته دشمن این مهم را هدف قرا داده و رسانه ایکنا در این جایگاه مسئولیت سنگینی برعهده دارد و تلاش مضاعفی می‌طلبد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در این نهاد گفت: در مجموعه سپاه، قرارگاه تزکیه تشکیل شده که مباحث قرآنی، یکی از محورهای مهم این قرارگاه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۰ پایگاه بسیج، فعالیت‌های قرآنی انجام می‌دهند و بیش از ۳۰ گروه جهادی قرآنی در استان بویژه حاشیه شهر و مناطق محروم مشغول فعالیت هستند و نزدیک به چهار هزار نفر در پایگاه‌های محلات آموزش‌های قرآنی را فرا گرفته‌اند.

زارع‌کمالی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی در سه گروه کارکنان و خانواده آنان، بسیجیان و آحاد مردم و سربازان دنبال می‌شود، از کسب رتبه‌های برتر در این گروه‌ها خبر داد و گفت: مردمان یزد با قرآن زندگی کرده‌اند به نحوی که در گذشته در محلات مختلف شاهد آموزش قرآن به صورت خانگی بودیم و اکنون نیز باید این گونه اقدامات توسعه یابد تا شاهد ارتقای فرهنگ قرآنی باشیم.

کلید واژه ها: سپاه الغدیر


( ۱ )

نظر شما :