بازدید سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از ایکنا

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۶۴۷۲۶ فرهنگی تاپ خبر
مصطفی زارع‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از خبرگزاری ایکنا سازمان جهاددانشگاهی استان یزد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مصطفی زارع‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در بازدید از ایکنا گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته طرح جامع قرآنی نداشتیم و تنها حمایت ویژه کرسی‌های تلاوت و محافل قرآنی صورت می‌گرفته، تدوین طرح جامع قرآنی برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح هنر قرآنی «دانش» ویژه دانش‌آموزان در سال‌های گذشته اجرایی شده است اضافه کرد: حمایت از این طرح قرآنی به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های سازمان اجرایی شد اما جای کار در این زمینه وجود دارد.

زارع‌زاده ادامه داد: به دنبال تدوین نقشه راه سازمان در حوزه قرآن کریم برای سال آینده هستیم تا شاهد برگزاری طرحی جامع در این زمینه باشیم و قطعاً خبرگزاری ایکنا می‌تواند در راستای بهتر برگزار شدن این طرح کمک‌کار باشد تا طرحی جامع و کامل برای نقشه راه سازمان در این حوزه صورت گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در ادامه سال ۱۴۰۲ نیز حمایت‌هایی در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن کرسی‌های تلاوت، طرح‌ریزی برنامه‌ای جامع برای فرهنگسرای قرآن و عترت در اولویت است. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بانوان بیان کرد: برای اولین بار در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری حوزه بانوان فعال شد و در این حوزه برگزاری جشنواره «بیتا» ویژه بانوان یزدی توانمند در بوستان‌های سطح شهر با هدف حمایت از مشاغل خانگی رقم خورد که می‌تواند زیرساخت در این حوزه را تقویت کند و هم شبکه‌ای داخلی برای بانوان ایجاد کند، شبکه‌ای که استعدادها و ظرفیت‌ها را بشناسد و مورد حمایت قرار دهد.

کلید واژه ها: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری استان یزد


نظر شما :