مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به‌زودی اعلام می‌شود

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۱ کد : ۶۴۶۷۹ آموزشی تاپ خبر
نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت که با همکاری سازمان جهاددانشگاهی برگزار گردید به‌زودی اعلام می‌شود
نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌زودی اعلام می‌شود.

احمد عبدی‌پور، با بیان اینکه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منوط به اعلام نتایج «امتیاز کرونای داوطلبان» توسط این وزاتخانه است، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد داوطلبان این آزمون ادعا کرده‌اند که مشمول دریافت امتیاز دوران کرونا می‌شوند. صحت و راستی‌آزمایی برخورداری از امتیاز کرونا باید توسط دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تایید شود.

وی ادامه داد: لیست افرادی که مدعی برخورداری از امتیاز کرونا هستند، پس از پایان ثبت‌نام در این آزمون استخدامی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است. ۷۲ ساعت پس از اعلام نتایج امتیاز کرونا توسط وزارت بهداشت به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، نتایج اولیه این آزمون در پروفایل داوطلبان بارگذاری می‌شود. مقرر شده است نتایج راستی‌آزمایی امتیاز کرونای داوطلبان طی روزهای اخیر اعلام شود.  

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۸ مهر ماه در ۵۲ شهر و به میزبانی ۱۰۱ حوزه و ۲۱۳ زیرحوزه امتحانی برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون استخدامی در تمام مراکز استان‌ها و برخی از شهرهای منتخب کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۱ هزار نفر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند، افزود: حدود ۱۰۵ هزار نفر از متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی که معادل ۹۵ درصد کل داوطلبان هستند، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند. دریافت ۹۵ درصدی کارت ورود به جلسه در آزمون‌های استخدامی‌ بی‌نظیر به حساب می‌آید.

عبدی‌پور درباره جامعه آماری شرکت‌کنندگان، اظهار کرد: حدود ۱۰۵ هزار نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کردند که از این تعداد، بیش از ۷۷ هزار نفر را زنان و حدود ۲۴ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب نیروی انسانی در ۶۴ رشته شغلی برگزار شد. تمام مشاغل کارشناسی و مورد نیاز وزارت بهداشت به جز رشته‌های تخصصی درمانی از طریق این آزمون جذب می‌شوند.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی وزارت بهداشت


( ۳ )

نظر شما :