بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از ایکنا

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۲ کد : ۶۴۶۰۴ فرهنگی تاپ خبر
حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد به مناسبت سالروز تأسیس ایکنا از نمایندگی این رسانه در استان بازدید کرد.
بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از ایکنا

به گزارشروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد به مناسبت سالروز تأسیس ایکنا از نمایندگی این رسانه در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید فعالیت خبرگزاری ایکنا بویژه در حوزه فرهنگی، قرآن و عترت قابل تقدیر دانست و گفت: در کشور ما جای خالی خبرگزاری قرآنی احساس می‌شد و خوشبختانه این ایده توسط جهاددانشگاهی رقم خورد و خبرگزاری تخصصی قرآن تأسیس و تاکنون توانسته به خوبی فعالیت کند. 

موسوی با اشاره به اینکه اگر خبرگزاری‌ها به سمت تخصصی شدن حرکت کنند، قطعاً فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف بیش از پیش دیده می‌شود، بر ایجاد خبرگزاری بین‌المللی در حوزه نماز تأکید کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نماز اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در ادارات استان انجام شده به نحوی که ۵۰ اداره میزبان نشست‌های تخصصی نماز شدند که با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به تفت اضافه کرد: این اجلاس ۲۴ آبان ماه در تفت برگزار و با برنامه‌های مختلفی همراه است که می‌توان به میز خدمت اشاره کرد به نحوی که سال گذشته ۴۵ مدیرکل در حاشیه اجلاس استانی نماز حضور یافته و پاسخگوی مردم بودند.

موسوی با اشاره به دعوت از ۲۰ استاد از مرکز تخصصی نماز گفت: این اساتید هفته آینده که به نام «نماز» نامگذاری شده، در شهرستان‌های استان حضور یافته و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری ۲۰ پیش اجلاسیه نماز، دعوت از حجت‌الاسلام دهنوی مشاور خانواده برای شرکت در چهار جلسه تربیت دینی با موضوع نماز در شهرهای شاهدیه، مهریز، زارچ و اردکان با حضور خانواده‌ها، مربیان پرورشی، مدیران و فعالان فرهنگی، برگزاری اجلاس نماز، رمز ایثار و شهادت و ... را از دیگر اقدامات در حاشیه اجلاس استانی نماز برشمرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۹۹ درصد نمازخانه‌های ادارات کل استان تک منظوره و از امکانات لازم برخوردار هستند گفت: برنامه‌های آسیب شناسی در حوزه نماز در حال برگزاری است و ان شاءالله بر اساس آن اقدامات برنامه ریزی خواهد شد و به صورت تخصصی دنبال می شود.

وی وضعیت نمازخانه های بین راهی را مطلوب دانست و بیان کرد: اکنون نظارت ها در این زمینه افزایش یافته و اکیپ نظارتی با حضور برخی نهادها تشکیل و نظارت به صورت ماهیانه انجام می شود.

کلید واژه ها: بازدید رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد از ایکنا


نظر شما :