بازدید نماینده‌ی «پارک ملی علوم و فن‌‌آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» از سازمان

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۹ کد : ۶۴۲۹۲ تاپ خبر عمومی
نماینده‌ی «پارک ملی علوم و فن‌‌آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» از سازمان جهاددانشگاهی استان یزد بازدید کرد


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، آقای دکتر مظاهر بابایی از مسئولان «پارک ملی علوم و فن‌‌آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی» در روز دوشنبه از ظرفیت‌های سازمان برای تأسیس پردیس استانی این پارک بازدید کرد.
پارک ملی علوم و فن‌آوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، تنها پارک تخصصی این حوزه است که با مجوز وزارت علوم و در سطح ملی فعالیت می‌کند و می‌تواند در تمام استان‌های مستعد و متقاضی، پردیس‌های استانی خود را تأسیس کند. این پردیس‌ها در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری و ... فعال بوده و امکان ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات و تسهیلات مالی و معافیت‌های مالیاتی را که سایر پارک‌های علم‌ و فن‌آوری در اختیار مخاطبان خود می‌گذارند، دارند.
دکتر بابایی پس از بازدید از حوزه‌ی فرهنگی سازمان به‌ویژه مرکز تولید کالاهای فرهنگی با تحسین توانمندی‌ها و به‌ویژه دیدگاه کاربردی حاکم بر مدیریت و همکاران سازمان ابراز داشت که ظرفیت‌های سازمان یزد یک‌سروگردن از بسیاری دیگر از واحدهای متقاضی پردیس بالاتر بوده و قطعا سازمان یزد با این تجربه و نگاه قادر است یکی از موفق‌ترین پردیس‌های این پارک را در سطح کشور داشته باشد و حتی با خود پارک که در دانشگاه علم و فرهنگ تهران مستقر است هم‌شانه باشد.
بابایی خاطرنشان کرد که تا کنون ۴ پردیس از این پارک در سطح کشور افتتاح شده و ۲۵ تقاضای دیگر برای تأسیس پردیس از سوی این پارک در حال بررسی است.
بازدید از دانشکده‌ی هنر دانشگاه علم و هنر که حدود ۱۱۰۰ دانشجو در سیزده کدرشته‌ی هنری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در آن تحصیل می‌کنند و بازدید از مرکز کارآفرینی این دانشگاه از دیگر برنامه‌های بازدید یک‌روزه‌ی بابایی از یزد بود

کلید واژه ها: پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی


نظر شما :