سازمان جهاددانشگاهی و توزیع برق استان یزد تفاهم‌نامه همکاری نوشتند

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۵ کد : ۶۳۸۶ پژوهشی تاپ خبر عمومی
سازمان جهاددانشگاهی و شرکت توزیع برق استان یزد به منظور اجرای طرح‌ها و اقدامات موثر در حفاظت محیط زیست، مدیریت سبز و بهینه‌سازی مصرف انرژی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
سازمان جهاددانشگاهی و توزیع برق استان یزد تفاهم‌نامه همکاری نوشتند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به نقل از ایسنا  – منطقه یزد، این تفاهم نامه در مراسمی به امضای معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد و معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان رسید و بین طرفین رد و بدل شد.

تفاهم نامه مذکور با  توجه به فعالیت‌های مرکز خدمات تخصصی محیط زیست و آلودگی‌های محیطی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از سال 1386 تاکنون، در راستای همکاری طرفین تفاهم نامه در اجرای طرح‌ها، اقدامات مرتبط و موثر در زمینه حفاظت محیط‌زیست،کاهش آلودگی‌ها، بهینه‌سازی مصرف انرژی و مدیریت سبز در واحدهای اداری، تجاری، صنعتی، خدماتی و کشاورزی شامل انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در سطوح استانی و ملی، مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های پژوهشی، آموزش‌های تخصصی، همکاری در زمینه انتشار کتب و نشریات تخصصی پژوهشی به امضاء رسید.

بکارگیری فناوری‌های نوین در زمینه مدیریت سبز و انرژی صنایع بزرگ با هدف حفاظت محیط زیست و کاهش مصرف انرژی از موضوعات دیگر این تفاهم‌نامه بود.

همچنین با توجه به این که انرژی و پایش مصرف از شاخص های موثر در در زمینه مدیریت سبز و حفاظت محیط زیست است، اجرای طرح‌های مدیریت سبز در واحدهای مختلف و افزایش آگاهی جامعه در سطوح مختلف از دیگر اهداف کاربردی این تفاهم نامه است.


نظر شما :