انتشار پوستر بیست‌ و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۶۲۶۵۸ تاپ خبر عمومی
با نزدیک شدن به ۱۵ مهرماه، سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، از پوستر بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان با شعار « بیست و پنج سال، پا به پای دانشجو» رونمایی شد.
انتشار پوستر بیست‌ و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، با نزدیک شدن به 15 مهرماه، سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، از پوستر بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان با شعار « بیست و پنج سال، پا به پای دانشجو» رونمایی شد.

در این شعار، با اشاره به بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان، به همراهی و هم‌گام بودن با دانشجویان در تمام این سال ها تاکید شده است. سازمان دانشجویان ، درگاه شناسایی، جذب و ورود دانشجویان متعهد، با ایمان و با انگیزه به زیست بوم جهاد دانشگاهی به عنوان الگوی پیشرفت ایران اسلامی می باشد.

گفتنی است، سازمان دانشجویان ایران به‌منظور ساماندهی مطلوب و ارتقای مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه در 15 مهرماه ۱۳۷۷ تأسیس شد و هم اینک با دارا بودن سه مرکز تخصصی، «مرکز فرهنگی-دانشجویی امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی»، «مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران» و« مرکز ملی مناظره، گفتگو و آزاداندیشی»  و هفت دبیرخانه دانشجویی «دبیرخانه نکوداشت مفاخر ایران اسلامی»، « دبیرخانه کارآفرینی»، «دبیرخانه حمایت از محرومان»، «دبیرخانه شهدای دانشجو»، «دبیرخانه طریق جاوید»، «دبیرخانه طرح ملی ایران،مرز پرگهر» و «دبیرخانه مناظره دانشجویان ایران» و با دارا بودن 43 شعبه در سراسر کشور یکی از فراگیرترین و قدیمی ترین شبکه های دانشجویی را دارا می باشد.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان


نظر شما :