روایت بانوی یزدی از ۲۴ سال خدمت در مسیر علم

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۰ کد : ۶۲۴۸۴ تاپ خبر عمومی
فاطمه سعادت‌جو، بانوی یزدی که در دوران کرونا ریاست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد را برعهده داشت، با اشاره به ۲۴ سال خدمت در دانشگاه گفت: هرچند شرایط در آن ایام روز به روز سخت‌تر‌ می‌شد، به دلیل اینکه اگر از ادامه فعالیت خودداری کنم، شاید باعث شود در استان دیگر به بانوان اعتمادی صورت نگیرد، ایستادم و جنگیدم.
روایت بانوی یزدی از ۲۴ سال خدمت در مسیر علم

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، فاطمه سعادت‌جو، رئیس سابق سازمان جهاددانشگاهی استان یزد گفت: سال ۱۳۶۴ زمانی که در مقطع سوم دبیرستان و رشته تجربی تحصیل‌ می‌کردم، ازدواج کردم و بلافاصله صاحب فرزند شدم و سال دیپلم را با فعالیت‌های متفرقه سپری و در کنار آن مدرک دیپلم را اخذ کردم.

وی ادامه داد: بعد از هشت سال از گذشت دیپلم و با تغییر گرایش از تجربی در کنکور رشته ریاضی و فیزیک شرکت کردم و دوره شبانه ریاضی کاربردی دانشگاه یزد پذیرفته شدم. با توجه به اینکه پسرم در مقطع دبستان و دخترم پیش‌دبستانی تحصیل‌ می‌کردند، سختی‌های زیادی را پشت سر گذراندم اما خوشبختانه با رتبه اول از دانشگاه یزد فارغ‌التحصیل شدم. در همان سال در مقطع ارشد دانشگاه یزد پذیرفته شدم.

سعادت‌جو با اشاره به چرایی تغییر گرایش از رشته تجربی به ریاضی گفت: سعی کردم زندگی را در اولویت قرار دهم، همه این موارد باعث تغییر گرایش از تجربی به ریاضی شد تا بعد از اتمام تحصیل شغل پرافتخار معلمی را پیشه کنم.


( ۲ )

نظر شما :