برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر سازمان جهاددانشگاهی

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۶۱۵۷۴ آموزشی تاپ خبر
پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر سازمان جهاددانشگاهی با همکاری مرکز مشاوره این دانشگاه ،اقدام به برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر نمود
برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر سازمان جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر با همکاری مرکز مشاوره این دانشگاه و با حضور مشاورین مجرب آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرد.

«محمود اشعاری» رئیس دانشگاه علم و هنر در این باره در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر امسال نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خویش و همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، برای دوازدهمین سال متوالی اقدام به مهیا کردن بستری مناسب و اثربخش جهت کمک به مشاوره انتخاب رشته با همکاری اساتید گروه مشاوره و همچنین اساتید مجرب و متعهد استان کرده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهی یزد امسال به منظور کاهش دغدغه خانواده‌ها و داوطلبان و جهت تسهیل در انتخاب آگاهانه داوطلبان در این مقطع زمانی، نسبت به برگزاری کارگاه‌های رشته‌شناسی با حضور اساتید و اعضای هیات علمی رشته‌های مرتبط نیز کرده است.

 

اشعاری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای داوطلبان کنکور و خانواده‌هایشان به صورت حضوری و آنلاین پیرامون آشنایی بیشتر داوطلبان با تغییرات و موضوعات جدید انتخاب رشته با تعامل و دعوت از مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور در این دانشگاه، از استقبال بسیار خوب داوطلبان و خانواده‌هایشان در این باره خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علم و هنر با توجه به سوابق چندین ساله خویش توانسته علاوه بر دانش آموزان استان یزد، داوطلبان کنکور دیگر مناطق را نیز به مرکز مشاوره خویش جذب کرده و با حضور مشاوران برجسته و تراز اول استان، به صورت گروهی و انفرادی، به داوطلبان مشاوره تحصیلی ارائه کند.

برگزاری مشاوره رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر

اشعاری در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان و متقاضیان مشاوره انتخاب رشته در این ایام می‌توانند جهت ثبت‌نام و نوبت دهی برای مشاوره از طریق وب سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir اقدام یا از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۶۴۰۹۹ - ۰۳۵ و ۳۸۲۶۴۰۹۷ - ۰۳۵ برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

کلید واژه ها: مشاوره رایگان


( ۱ )

نظر شما :