قرار گرفتن دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در بین ۱۰ دانشگاه پیشرو در طرح استاد محوری

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵ کد : ۶۰۳۲۹ آموزشی تاپ خبر عمومی
دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی از سوی موسسه استنادی ISC به عنوان دانشگاه‌های پیشرو در طرح استاد محوری معرفی شد.
قرار گرفتن دانشگاه علم و هنر جهاددانشگاهی در بین ۱۰ دانشگاه پیشرو در طرح استاد محوری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، سید احمد فاضل‌زاده رئیس مؤسسه ISC،  اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر در بین 10 دانشگاه پیشرو در طرح استاد محوری قرار دارد. بنا بر این گزارش دانشگاه های اعلام شده در درگاه استادمحوری، بیش‌ترین درخواست ثبت پارسا (پایان‌نامه‌ها و رساله) داشته اند.

سید احمد فاضل‌زاده با اشاره به اینکه دانشگاه علم و هنر با ۱۰ دانشگاهی دیگر جزء دانشگاه‌های برتر است افزود: تاکنون درخواست‌های ثبت پارسا توسط ۴۱۳ عضو هیئت علمی برای ۵۶۰ نیاز در سامانه بوده است.

وی  افزود: در شیوه پذیرش استاد محور، داوطلبان متقاضی دوره‌های دکتری تخصصی بر اساس امتیازات علمی کسب کرده در مراحل اول و دوم آزمون دکتری تخصصی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، برای انتخاب استاد راهنمای رساله دوره دکتری از اولویت حق انتخاب برخوردار می‌شوند.

وی افزود: استاد محوری یک طرح نوین برای کاربردی کردن پارساهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رفع مشکلات جامعه است. با توجه به رسالت نظام ایده‌­ها و نیازها در راستای سوق دادن پارساها به سوی نیازهای کشور، در این شیوه استاد پذیرنده طرحی را برای رفع نیازهای پژوهشی و فناوری جامعه از سامانه نظام ایده‌ها و نیازها انتخاب و با کمک دانشجویان موفق و برتر اقدام به انجام آن می‌‌کند.

بنا بر اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر، واجدین شرایط در مقطع دکتری به شیوه‌ی استاد محور می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 مرداد 1402 با مراجعه به نشانی https://sau.ac.ir/talent_phd.html و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش،  نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه علم و هنر


نظر شما :