برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان یزد توسط جهاددانشگاهی

۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۴ کد : ۵۸۶۲ تاپ خبر عمومی
جهاددانشگاهی یزد صبح امروز جمعه‌ هفدهم اسفندماه با برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، میزبان افزون بر ۳۳۰۰ داوطلب از سراسر استان یزد بود.
برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان یزد توسط جهاددانشگاهی

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد «جعفر رحمانی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در گفت‎ و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، در مورد این آزمون اظهار کرد: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای اولین بار توسط جهاددانشگاهی برگزار شد و در استان یزد نیز خوشبختانه بازدیدهای صورت گرفته و گزارش‌‌های واصله از حوزه‎‎های برداردان و خواهران حکایت از برگزاری آزمون بدون هیچ مشکلی داشت.

به گفته وی، این آزمون که با حضور 3304 داوطلب از سراسر استان یزد مشتمل بر 1964 داوطلب آقا و 1340 داوطلب خانم برگزار شد، هم به لحاظ شرایط محیطی و هم به لحاظ زمان بندی دارای نظم و انضباط بسیار خوبی بود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تعداد پذیرفته شدگان نهایی این آزمون برای دستگاه‌‌ های اجرایی استان را 93 نفر اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی آزمون در بهار ۹۸ اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در استان یزد در قالب دو حوزه فرعی آقایان و بانوان در سازمان جهاددانشگاهی یزد و دانشکده‎‎های علوم و انسانی و فنی و مهندسی دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

داوطلبان در این آزمون که از ساعت 9 صبح آغاز شد، برای هر شغل ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی را در مجموع ۱۹۰ دقیقه پاسخ دادند.

یادآور می‎‎شود؛ تعداد شرکت کنندگان ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر بود که این افراد به منظور استخدام در حدود 4۵۰۰ شغل دولتی داوطلب شرکت در آزمون شده بودند.


( ۳ )

نظر شما :