مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی تشریح کرد: نحوه‌ی رفع نقص کارت داوطلبان ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۶ کد : ۵۷۶۱ فرهنگی تاپ خبر
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به این که آزمون دستگاه‌های استخدامی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، بر رعایت مواردی از سوی داوطلبان تاکید کرد.
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی تشریح کرد: نحوه‌ی رفع نقص کارت داوطلبان ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی به نقل از ایسنا، مهندس آشنا ، تعداد کل نفراتی که در آزمون ثبت‌نام کردند ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر عنوان کرد و افزود: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود. فرآیند آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان باید ساعت ۸ و نیم در حوزه‌ها حضور داشته باشند و دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود.

وی درباره احتمال نقص کارت داوطلبان و روش‌های رفع آن گفت: داوطلبان از روز ۱۳ اسفند می‌توانند با ورود به سایت کارت‌های ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند و اگر فردی به هر دلیلی مشکلی در کارت داشته باشد در سایت، آدرس باجه‌های رفع نقص سراسر کشور اعلام می‌شود و از روز ۱۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به باجه‌های اعلام شده اقدام به رفع نقص کارت خود کنند.

 وی گفت: پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از روز آزمون کارهای مربوط به رفع نقص را انجام دهند که روز آزمون با استرس و عجله برای انجام این کار مواجه نشوند.

آشنا با بیان این که این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار می‌شود، درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند، پس از فرآیند مصاحبه نتایج آن بازمی‌گردد و سپس اعلام می‌شود. قطعاً این فرآیند در زمانی کوتاه انجام نمی‌شود. نتایج آزمون کتبی هم بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخنامه‌ها در پروفایل شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.


نظر شما :