« فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی»

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۰ کد : ۵۵۸۷۹ تاپ خبر عمومی
حضور جهادگران جهاددانشگاهی سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
« فلسطین محور وحدت جهان اسلام‌؛ قدس در آستانه آزادی»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی،  مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » در سراسر کشور آغاز شد.

جهادگران جهاددانشگاهی در سراسر کشور، نیز امروز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه، همزمان با فرارسیدنِ روز جهانی قدس، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

حضور جهادگران واحد همدان در راهپیمایی روز قدس

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی همدان در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کردند و اعلام انزجار خود را نسبت به سیاست های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار و مزدوران جامعه جهانی و حمایت خود را نسبت به آرمان های کشور فلسطین مظلوم اعلام کردند.

حضور جهادگران سازمان جهاددانشگاهی گیلان در راهپیمایی روز قدس

جهادگران سازمان جهاددانشگاهی گیلان به مدد عنایت الهی امروز هم همراه و یکپارچه با هموطنان ولایتمدار و روزه‌دار به خیابان آمدند و در ماه ضیافت پروردگار و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مسیر هوشمندانه استبداد ستیزی حضور یافتند و علیه سیاست‌های مستکبرانه و مستبدانه کشورهای حامی استکبار و اهریمنان، برای محکومیت غاصبان کودک‌کش فریاد عدالت خواهی سر دادند.

 


حضور جهادگران جهاددانشگاهی استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

️جهادگران جهاددانشگاهی استان کردستان ، جمعه بیست و پنجم فروردین ماه، همزمان با فرارسیدنِ روز جهانی قدس، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

حضور جهادگران دانشگاهی آذربایجان شرقی در راهپیمایی روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور مردم روزه‌دار و انقلابی، تبریز برگزار شد.

در این راهپیمایی جهادگران نیز همنوا با اقشار مختلف مردم، شعارهای همیشگی را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ملت‌های مسلمان تحت ظلم و ستم سایر کشورهای جهان سر دادند.

حضور جهادگران جهاددانشگاهی فارس در راهپیمایی روز قدس

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم از جمله جهادگران جهاددانشگاهی استان فارس در نقاط مختلفن این استان برگزار شد.

️ جهادگران جهاددانشگاهی استان فارس هم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر بر آرمان‌های امام و رهبری در تداوم راه قدس و آرمان فلسطین تأکید کردند.

حضور اعضای جهاد دانشگاهی ایلام در راهپیمایی روز قدس

جهادگران ایلامی امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی و هم‌‌صدا با سایر ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان با فریاد مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

 جهادگران جهاد دانشگاهی ایلام در جمع پرشورهم‌استانی‌های روزه‌دار در روز جهانی قدس بر منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی و مقاومت، اهمیت مسئله فلسطین، آزادی قدس شریف و دفاع از ملت‌های مظلوم جهان تأکید کردند.

حضور پر شور جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس

جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل بار دیگر یکصدا همگام بااقشار ملت به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان اگاه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان رساندند.

 جهادگران در این حضور پرشور ، یورش وحشیانه روزهای اخیر نیروهای رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطینی در مسجدالاقصی همچنین تعرض به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی را محکوم کردند .

حضور جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در راهپیمایی روز جهانی قدس

جهادگران جهاددانشگاهی کرمانشاه امروز و همزمان با روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

ادامه دارد...

کلید واژه ها: روز قدس


نظر شما :