بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس/ از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم

۲۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۵۵۸۵۹ تاپ خبر عمومی
جهاددانشگاهی در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: امسال در حالی ۴۴ سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبر‌کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون امروز نداشته است.
بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس/ از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوصا اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان زده است.

امسال در حالی 44 سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبر‌کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون امروز نداشته است.

یورش وحشیانه روزهای اخیر نیروهای رژیم اشغالگر قدس علیه معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی همچنین تعرض به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، موج جدیدی از بیداری اسلامی را به وجود آورده، به‌گونه‌ای که این رژیم جعلی بدترین و تلخ‌ترین روزهای پرآشوبِ خود را سپری می‌کند؛ آنها در مواجهه با سونامی اعتراضات و هرج‌ومرج سیاسی ناشی از اصلاحات ادعایی قضایی و همچنین تحولات کرانه باختری و اقدامات شجاعانه گروه‌های مقاومت و نسل جوان بپاخاسته‌ی فلسطینی، دچار تزلزل روانی و حماقت راهبردی شده‌اند و هرروز در حال ارتکاب جنایت وحشیانه جدیدی هستند.

ادامه این جنایت‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که دروغگویانِ مدّعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر این‌همه جنایت در فلسطین مُهر سکوت بر لب زده‌اند و باید به حقیقت اذعان داشت هم‌افزایی مسلمین بر محور قدسِ شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.

امروز پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین به حق ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برافراشته نگه‌داشته شده است و آزادگان جهان به‌خوبی می‌دانند که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی بدون وقفه ادامه دارد و قدسِ شریف در آستانه‌ی آزادیست.

در هنگامه‌ی فرارسیدنِ این روز بزرگ، جهادگران جهاددانشگاهی، بیست و پنجم فروردین‌ماه، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

جهاددانشگاهی
24 فروردین 1402- 22 رمضان المبارک 1444

 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی بیانیه روز قدس


نظر شما :