به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد

ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴ کد : ۵۲۶۸۱ فرهنگی تاپ خبر
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از ثبت نام مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای خبر داد .
ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گفت: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد از سوی معاونت فرهنگی سازمان با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور، اسفند امسال در یزد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای (۳MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران است. دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا که از ابتدای سال تحصیلی ۹۷ تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند،

هم‌چنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از مهلت ثبت نام به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. شرکت‌کنندگان باید در مدت سه دقیقه پایان‌نامه خود را با تأکید بر جنبه‌های کاربردی و دستاوردهای آن ارائه کنند.
این گزارش می افزاید؛ مهلت ثبت نام در این رویداد ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام کلیک نمایند. همچنین شماره تماس ۰۹۱۳۲۷۴۱۷۸۳ جهت پاسخ به سوالات علاقه مندان در دسترس می باشد.

کلید واژه ها: مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای


نظر شما :