تازه‌های نشر جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲ کد : ۵۱۷۵۲ فرهنگی تاپ خبر
تازه‌های نشر جهاددانشگاهی استان یزد در قالب ۱۲ عنوان کتاب در موضوعات موختلف طی مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مولفان رونمایی شد
تازه‌های نشر جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد،تازه‌های نشر جهاددانشگاهی استان یزد در قالب ۱۲ عنوان کتاب در موضوعات مختلف طی مراسمی با حضور مسئولان و جمعی از مولفان رونمایی شد «محمدرضا دهقانی» رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم که ظهر امروز شنبه در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مولفین و تبریک هفته پژوهش به آنان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی تلاش دارد خود را به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان ایران مطرح کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی دانشگاه‌ها در حوزه پژوهش و تحقیق و نیز فعالیتهای فناورانه، حلقه مفقوده بین نهادهای تحقیقی و فناوری با جامعه را یادآور شد و گفت: جهاددانشگاهی خود را در جایگاه این حلقه پیوند متصور است و در این راستا فعالیت می‌کند.

دهقانی به جایگاه برتر کشورمان در منطقه به لحاظ تولید علم و دانش اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی با بهره گیری از ظرفیتهای مختلف خود از جمله مرکز انتشارات تلاش می‌کند حلقه پیوند دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی با صنعت و جامعه باشد.

«مهدی دهقان چالشتری» مدیر مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان نیز در این آیین ضمن تشریح فرایند نشر کتاب در این مرکز، گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر اقبال خوبی نشسبت به انشارات جهاددانشگاهی را از سوی مولفان و محققان شاهدیم به طوری که در سال ۱۳۹۹ تعداد ۹ کتاب، در سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ عنوان و در شش ماهه نخست امسال نیز هفت عنوان کتاب توسط این مرکز روانه بازار نشر شده است.

وی با بیان این که انشارات جهاددانشگاهی جزو یکی از ۱۸ انشارات برتر و مورد وثوق مراکز علمی کشور محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان مجوز نشر الکترونکی کتابها را دریافت کرده و امکان بازنشر کتابهای چاپ شده مولفان را به صورت الترونیکی فراهم کرده است.

دهقان چالشتری در پایان نیز با اشاره به راه اندازی استودیو جهاددانشگاهی استان، از امکان نشر صوتی کتابها در این مرکز نیز خبر داد.

در ادامه این نشست هر یک از مولفان حاضر به ارائه توضیحاتی در خصوص تالیفات خود پرداختند و در پایان نیز از تازه‌های نشر سازمان جهاددانشگاهی یزد رونمایی شد.

این آثار شامل کتابهای «نگاهی نو به تجلیل تکنیکال کلاسیک» اثر محمود پاکباز گنج و پریسا خدایاری، «اصول حسابداری(۱)» نوشته‌ی غزل صادقی یخدانی و سیده آمنه میرباقری رودباری، «نگارش علمی»، «گنج نامه زبان و ادب فارسی» و «کاربرد زبان» هر سه از آثار فضل الله رضایی و غلامرضت محقق اردکانی، «راهنمای روانشناختی ناباروری» ترجمعه آزاده ابویی و نجمه اولیاء،‌ کتابهای «تجلیل لقتصاد نگهداری روسازی راه» و «تحلیل طراحی و نگهداری روسازی راه و محوطه با بارگذاری سبک» اثر محمد مهدی خبیری و مهین محمدی، «برندسازی موفق با رویکرد صنعت مد و پوشاک» اثر محسن برزگری و فرزانه نوری، «صورت‌های مالی اساسی» از محمود معین‌الدین و نسیم شاه مرادی، «»گرامر جامع زبان انگلیسی» نوشته الهام نیک پسند و کتاب «مبانی مشاوره گروهی» اثر زهرا چابکی نژاد بود.

کلید واژه ها: آئین رونمایی کتاب


نظر شما :