مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد؛ از قبول اجرای طرح گام توسط سازمان جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۴ کد : ۵۱۶۶ پژوهشی عمومی
خانم دکتر خامسی از قبول اجرای طرح گام توسط سازمان جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد و موضوع نخستین نشست را که با حضور روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‏‏های استان برگزار شد، «مراکز آموزش عالی و دانشگاه‏‏های استان در ۴۰ سالگی انقلاب» عنوان کرد.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد؛ از قبول اجرای طرح گام توسط سازمان جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادانشگاهی یزد «دکتر مهدی باصولی» رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حاضران توضیحاتی را  در مورد طرح گام ارائه و به سابقه مطلوب جهاددانشگاهی در برگزاری برنامه‏‏ های مشابهی مانند مناظره دانشجویی و جشنواره سخن و موارد مشابه دیگر اشاره کرد.

«فخرالسادات خامسی» مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد نیز در این مراسم از برگزاری 40 نشست با موضوعات مختلف و با حضور مخاطبان حوزه‎‎های مربوطه در قالب این طرح و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مبادله اطلاعات و تبادل نظر بین مخاطبان مختلف در حوزه‎‎های گوناگون، مسئولان را در جهت گیری‎‎های خود برای خدمت‎‎رسانی بهتر به مردم کمک کند و آنها در مشروعیت سیاست  گذاری‎‎هایشان یاری کند.

وی گفت: براساس این طرح، برای اولین بار مسئولان در این نشست‎‎ها که با قشرهای مختلفی مانند اساتید دانشگاه‎‎ها، روحانیون، بانوان، اصناف، فرهنگیان و سایر اقشار برگزار خواهد شد، مسئولان تنها شنونده خواهند بود و از ایده‎‎های مخاطبان این نشست‎‎ها بهره خواهند گرفت.

خامسی از قبول اجرای این طرح توسط سازمان جهاددانشگاهی استان قدردانی کرد و موضوع نخستین نشست را که با حضور روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‏‏های استان برگزار شد، «مراکز آموزش عالی و دانشگاه‏‏های استان در 40 سالگی انقلاب» عنوان کرد.

 

 


نظر شما :