برگزاری دوره آموزشی هدایت شغلی، خلاقیت و نوآوری ویژه نوجوانان

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۰ کد : ۵۱۲۴۸ آموزشی تاپ خبر
آکادمی کسب و کار سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد جهت ترویج کارآفرینی و هدایت شغلی نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی دوره آموزشی هدایت شغلی، خلاقیت و نوآوری برگزار کرد.
برگزاری دوره آموزشی هدایت شغلی، خلاقیت و نوآوری ویژه نوجوانان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، آکادمی کسب و کار سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد جهت ترویج کارآفرینی و هدایت شغلی نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی دوره آموزشی هدایت شغلی، خلاقیت و نوآوری ویژه نوجوانان 13 تا 18 سال را در اردکان برگزار کرد.

مدیر آکادمی کسب و کارگفت، این دوره آموزشی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردکان و با حضور 57 نفر در دو گروه دختران و پسران  در راستای آشنایی نوجوانان با مباحث کارآفرینی، خوداشتغالی و خلاقیت و نوآوری برگزار شد. جهت دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده، دوره آموزشی با حضور 4 مدرس برجسته و متخصص با در نظر گرفتن سرفصل‌هایی از جمله آشنایی با کارآفرینی و‌ کارآفرین شدن، مهارت‌های تصمیم گیری، خوداشتغالی و مسیرهای شغلی، ارتباطات و‌ مذاکره، خلاقیت و ‌نوآوری، کار تیمی و آشنایی با مباحث پولی و ‌مالی طی 50 ساعت آموزشی برگزار شده است.

لازم به توضیح است در انتهای دوره، جهت استعدادسنجی و هدایت شغلی شرکت‌کنندگان، آزمون استعدادسنجی گرفته شد و پس از تحلیل در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

کلید واژه ها: آکادمی کسب و کار


نظر شما :