حضور رئیس پژوهشکده موادنوین سرامیکی جهاددانشگاهی استان یزد در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۱ کد : ۴۹۴۷۹ پژوهشی تاپ خبر
پژوهشکده موادنوین سرامیکی جهاددانشگاهی استان یزد ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی کاشی ، سرامیک و چینی بهداشتی با شرکت های صنعتی کاشی و سرامیک نیز مذاکره کرد
حضور رئیس پژوهشکده موادنوین سرامیکی جهاددانشگاهی استان یزد در نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، پژوهشکده مواد نوین سرامیکی جهاددانشگاهی  در 27امین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی جهت رایزنی با شرکت‌های صنعتی کاشی و سرامیک به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و شرکت در نمایشگاه مجازی مواد و فناوری نوین حضور یافت.

سید حسین میرحسینی، رئیس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی در رابطه با این سوال که نمایشگاه مجازی چیست و چه مزیت‌هایی نسبت به نمایشگاه فیزیکی دارد گفت: 

برگزاری نمایشگاه‌های مجازی یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب و کار است تا با بهره‌گیری از فناوری به روز و کارآمد اطلاع‌رسانی چند رسانه‌ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخطبان عرضه نمایند. هر آن‌چه که در نمایشگاه‌های فیزیکی دارای محدودیت و هزینه‌ساز است، در نمایشگاه‌های مجازی وجود ندارد و مخاطبان در هر زمان و مکان می‌توانند محصولات یا خدمات کسب و کارها و مشاغل را مشاهده و بررسی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

بدین منظور و با توجه به حفظ پویایی نقش‌آفرینان صنعت مواد نوین کشور صنایع کاشی و سرامیک، مواد نسوز، سرامیک‌های مهندسی، شیشه، سیمان، فولاد و سایر صنایع فلزی و غیرفلزی، پژوهشکده مواد نوین سرامیکی یزد اقدام به برگزاری نمایشگاه "مواد و فناوری‌های نوین" به صورت مجازی (virtual)  با نام مستعار"موماتکس" نموده است، به نحوی که غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت سه بعدی مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.

بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای سه‌بعدی نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید به عمل آورده و از تولیدات و خدمات شرکت‌ها مطلع شوند. 

ایشان در ادامه به معرفی دوره‌های در حال برگزاری این حوزه پرداختند: 

عناوین دوره‌های مذکور عبارتند از:

دوره آموزشی تخصصیMBA  ویژه مدیران صنعت کاشی و سرامیک

کارگاه آموزشی کنسرسیوم صادرات و برندسازی آن در صنعت کاشی و سرامیک

کارگاه آموزشی بهبود و بهره‌وری  منابع انسانی در صنعت کاشی و سرامیک و استانداردسازی آن

لازم به ذکر می‌باشد پوستر هر سه دوره برای اطلاعات بیشتر در قسمت بالای سایت درج شده است .

 

 

کلیدواژه‌ها: پژوهشکده مواد نوین سرا دوره های آموزشی


نظر شما :