رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی؛

جایگاه والای جهاددانشگاهی به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان ایران جای خرسندی دارد

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۴۸۹۵۱ تاپ خبر
«محمدرضا دهقانی» رئیس جهاددانشگاهی استان یزد در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی گفت: این نهاد در استان یزد فراز و فرودهای زیادی را طی کرده و امیدواریم با حمایت های جنابعالی تحت عنوان رئیس جهاددانشگاهی و همچنین سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گام دوم انقلاب نقش شایسته‌تری را در کشور ایفا کنیم.
جایگاه والای جهاددانشگاهی به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان ایران جای خرسندی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، «محمدرضا دهقانی» رئیس جهاددانشگاهی استان یزد نیز در این دیدار با بیان این که جهاددانشگاهی یزد از اوائل دهه ۷۰ شکل گرفته و طی چند دهه گذشته به تدریج فرایند رشد خود را حفظ کرده است، گفت: این نهاد در استان یزد فراز و فرودهای زیادی را طی کرده ولی امیدوار به آینده است و امیدواریم با حمایت مدیریت جدید این نهاد در کشور در گام دوم انقلاب نقش شایسته‌تری را در کشور ایفا کنیم.

وی ترسیم جایگاه والای جهاددانشگاهی در این دوره را اتفاقی بزرگ خواند و از این که جهاددانشگاهی به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان ایران معرفی شده است، ابراز خرسندی کرد.

وی خواسته امروز جهادگران جهاددانشگاهی را استقامت و تداوم این نهاد در کشور خواند و گفت: امیدواریم مشکلات جهاددانشگاهی استان که قبلاً به صورت حضوری و مکتوب به ریاست جهاددانشگاهی کشور گزارش شده است با حمایت‌های موثر مسئولان جهاددانشگاهی کشور و مدیران استان مرتفع شود.

دهقانی در پایان نیز خاطرنشان کرد: حضور یک یزدی در راس مدیریت جهاددانشگاهی کشور باعث افتخار ماست و حضور یک جهادگر از جهاددانشگاهی در صدر معاونت علمی ریاست جمهوری مایه مباهات است که در این باره آروزی توفیق روزافزون را برای ایشان داریم.


( ۴ )

نظر شما :