برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران و کارشناسان ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۲ کد : ۴۷۸۰۵ آموزشی تاپ خبر
دوره های آموزشی "توانمند سازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان" توسط جهاددانشگاهی استان یزد برگزار می‌گردد.
برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران و کارشناسان ارشد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دوره های آموزشی "توانمند سازی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان" توسط جهاددانشگاهی استان یزد برگزار می‌گردد.
محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گفت: در این دوره‌های آموزشی که به مدت ۵۶ ساعت بصورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌گردد تعداد ۴۶ نفر از مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از آموزش های لازم برخوردار می گردند.
وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را، وحدت رویه در برخورد با مددجویان و ارائه مشاوره ها و حمایت های هماهنگ از طریق اجرای برنامه های یکسان و همراستا و ارتقاء مهارت های شناختی و بهینه سازی خدمات مشاوره کسب و کار و اشتغال به مددجویان خواند.
زارع افزود در این دوره که تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت شرکت کنندگان با فرصت های نوین در کسب و کار های جدید، فریلنسری، نیازسنجی آموزشی، گزارش نویسی، مشاوره و هدایت شغلی، اصول بازاریابی و… آشنا خواهند شد.

کلید واژه ها: دوره های آموزشی دوره آموزشی توانمند سازی مدیران و کارشناسان


( ۱ )

نظر شما :