معرفی برگزیدگان مرحله نخست مسابقات مناظره دانش‌آموزی در یزد

۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱ کد : ۴۴۰۷۲ فرهنگی تاپ خبر
نخستین مرحله مسابقات مناظره دانش‌آموزی در موضوعات مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف آب با حضور ۳۷ تیم دانش‌اموزی در دو بخش دختران و پسران برگزار و با معرفی تیم‌های برگزیده در این مرحله دنبال شد.
معرفی برگزیدگان مرحله نخست مسابقات مناظره دانش‌آموزی در یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، نخستین مرحله مسابقات مناظره دانش‌آموزی در موضوعات مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف آب با حضور ۳۷ تیم دانش‌اموزی در دو بخش دختران و پسران برگزار و با معرفی تیم‌های برگزیده در این مرحله دنبال شد.

نخستین مرحله مسابقات مناظره دانش‌آموزی با محوریت موضوعات مرتبط با صرفه‌جویی در مصرف آب در قالب طرح «گسترش سواد آبی» با حضور ۳۱ تیم دختر و شش تیم پسر از مناطق چهارده‌گانه استان یزد به صورت مجازی برگزار شد.

در پایان رقابت بخش دختران، تیم مدرسه «فاطمه الزهرا (س)» منطقه مروست با برتری مقابل تیم «کاریز» مدرسه شاهد میرمحمدی منطقه میبد، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. مسابقه رده‌بندی نیز بین تیم‌های «ناجیان آب» از مدرسه قدس میبد و «آناهیتا» ازمدرسه برکت خاتم برگزار شد که در پایان تیم «ناجیان آب» از مدرسه قدس میبد عنوان سومی را از آن خود کرد.

در بخش پسران نیز مسابقه نهایی بین دو تیم «ماندگاران» از مدرسه ماندگار ایرانشهر ناحیه یک یزد و تیم «پایاب سرچشمه زارچ» از مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) زارچ برگزار شد که تیم «ماندگاران» به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی در طرح «گسترش سواد آبی» به صورت مشترک بین شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان و اداره آموزش و پرورش و با همت سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم مدارس استان برگزار می‌شود.

هدف از این رقابتها، رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه در بین آنها در جهت ارتقاء دانش سواد آبی و آگاهی اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند است.

کلید واژه ها: مناظره مناظره دانش آموزی


نظر شما :