گسترش همکاری‌های طرح ملی مشاغل خانگی استان یزد با پیشرانان کاربافی در شهرستان اردکان

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۵ کد : ۴۳۵۹۱ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای اجرای فاز سوم این طرح در استان از کارگاه‌های کاربافی بازدید کرد
گسترش همکاری‌های طرح ملی مشاغل خانگی استان یزد با پیشرانان کاربافی در شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، در راستای اجرای فاز سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان در بازدید از کارگاه‌های کاربافی شهرستان اردکان ضمن تأکید بر لزوم همراهی با برنامه های طرح، امکان توسعه همکاری‌ها با این پیشرانان را بررسی کرد.
در این بازدید، 4 جلسه با پیشرانان مختلف برگزار شد و به بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش رو در مرحله تولید تا مرحله بازاریابی و فروش پرداخته شد. در این جلسه یادگاریان دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، ضمن تأکید بر لزوم همراهی با برنامه ها و دوره های آموزشی دبیرخانه از سوی پیشرانان برای بهبود فضای کسب و کار آنها، توسعه شبکه‌سازی و ایجاد اشتغال پایدار برای نیروهای جذب شده، خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه در توسعه بازار بسیار با اهمیت می‌باشد و دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده با هدف تقویت بازار تولیدکنندگان و پیشرانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا بتوانند با استمرار سفارش کار خود برای نیروهای معرفی شده شغل پایدار ایجاد کنند. آشنایی با مباحث روز بازاریابی و فروش در محصولات مشاغل خانگی دیگر موضوع بحث در این جلسات بود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای 54 هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد نیز با سهمیه 1800 نفر، مجری این طرح در استان است.

کلید واژه ها: مشاغل خانگی


نظر شما :