ثبت نام دوره های آموزشی بهار ۱۴۰۱ آغاز شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵ کد : ۴۲۷۴۶ آموزشی تاپ خبر
ثبت نام دوره های آموزشی جهاددانشگاهی در ترم بهار ۱۴۰۱ با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فیزیکی به صورت حضوری و آنلاین شروع شد.
ثبت نام دوره های آموزشی بهار ۱۴۰۱ آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، رپرست معاونت آموزشی سازمان، با بیان اینکه ثبت نام ترم بهار ۱۴۰۱ تا ۲۴ فروردین ادامه دارد افزود: آموزش ‎‎ های عمومی و تخصصی جهاددانشگاهی در قالب گروه ‎‎ های آموزشی زبان ‎‎ های خارجی، حسابداری و مدیریت، فنی و مهندسی، کشاورزی، کامپیوتر، پزشکی، علوم انسانی و هنر و معماری برای مقاطع سنی مختلف برگزار می شود.

 

محمد زارع گفت؛ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در ترم بهار در مراکز آموزشی یزد به شکل حضوری با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره ‎‎ های آموزشی جهاددانشگاهی در مراکز آموزشی شهرستان یزد دایر می‌باشد، خاطرنشان کرد: ثبت نام در ترم بهار ۱۴۰۱ با مراجعه حضوری به مراکز یا از طریق سایت www.jdyazd.ac.ir امکان پذیر است و شروع کلاس‌های زبان انگلیسی از ۲۰ فروردین ماه و دوره‌های تخصصی از ۲۷ فروردین خواهد بود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان بهره مندی از اساتید ممتاز و ارائه گواهینامه ‎‎ معتبر و مورد تأیید را از ویژگی ‎‎ های دوره ‎‎ های آموزشی جهاددانشگاهی خواند و در پایان آدرس مراکز آموزشی این سازمان در یزد را شامل؛

* مرکز شماره سه: آزادشهر، فلکه سوم به شماره تلفن ۳۷۲۲۶۵۵۵

* مرکز شماره چهار: امامشهر، ابتدای ۵۲ متری به شماره تلفن ۳۵۲۶۱۴۵۱

*مرکز آموزش مجازی و آنلاین با شماره تلفن ۳۸۳۰۳۴۵۲ عنوان کرد.

کلید واژه ها: دوره های آموزشی ثبت نام


( ۱۵ )

نظر شما :