آغاز طرح آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی ویژه جوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۱ کد : ۴۲۲۱۴ آموزشی تاپ خبر
مراسم افتتاحیه طرح آموزشی مهارت های عمومی زندگی، اشتغال و کارآفرینی با حضور مدیران و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان جهاددانشگاهی و با شرکت جوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد برگزار شد.
آغاز طرح آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی ویژه جوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد مراسم افتتاحیه طرح آموزشی مهارت های عمومی زندگی، اشتغال و کارآفرینی با حضور مدیران و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان جهاددانشگاهی و با شرکت جوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) روز دوشنبه ۱۶ اسفند در محل سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با اعلام این خبر افزود: این طرح آموزشی با هدف آشنایی جوانان با مهارت های کسب و کار و کارآفرینی و همچنین توانمندسازی و ارتقای مهارت های زندگی برای ۱۳۰ نفر با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار می شود.

 

وی گفت: سازمان جهاد دانشگاهی با عنایت به پشتوانه علمی و سوابق تجربی در اجرای دوره های آموزشی کارآفرینی و دوره های آموزشی تخصصی اشتغال محور، مجری برگزاری این طرح آموزشی در کل کشور می باشد.

زارع اشاره کرد: آموزش های مقدماتی اشتغال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت های عمومی مددجویان ارائه می گردد و افزایش، بهبود و توسعه نگرش ها، مهارت ها و تواناییهای افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش، اطلاعات و فرصت های نوین برای راه اندازی کسب و کار جدید به عنوان هدف نهایی این دوره در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت آموزشی سازمان ادامه داد: دوره های آموزشی مهارت آموزی در قالب سه گروه و رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال به مدت ۷۲ ساعت به شکل ترکیبی (آموزش حضوری و غیرحضوری) برنامه ریزی و اجرا می شود.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

کلید واژه ها: مراسم افتتاحیه


نظر شما :