آزمون استخدامی قوه قضائیه و بنیاد مسکن در یزد برگزار می‌شود

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۴ کد : ۴۲۱۸۶ تاپ خبر عمومی
معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد از برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قوه قضائیه به همت این نهاد خبر داد.
آزمون استخدامی قوه قضائیه و بنیاد مسکن در یزد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد، معاون آموزشی این سازمان  از برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از سوی این نهاد خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون که روز چهارشنبه، ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود، ۱۸۹ نفر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه، اداره کل دادگستری استان یزد به همت سازمان جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون نیز همزمان با سرسر کشور در روز جمعه، ۲۰ اسفندماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

محمد زارع با اشاره به اینکه در این آزمون ۹۱۲ نفر از بانوان و ۶۸۳ نفر از آقایان شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت بیان کرد: بانوان در روز جمعه در دانشگاه یزد و آقایان در سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برای آزمون حضور می‌یابند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دو آزمون در استان یزد مهیا شده و ان شاءالله با کمترین مشکل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کلید واژه ها: ازمون بنیاد مسکن ازمون استخدامی قوه قضائیه


نظر شما :