استاندار یزد :

جهاددانشگاهی ساختاری کارآمد در کشور رقم زده است

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۴ کد : ۴۱۸۰۶ تاپ خبر عمومی
استاندار یزد گفت: جهاددانشگاهی در سطح کشور ساختاری کارآمد را رقم زده که نرم‌افزار آن بر ساختار انقلاب اسلامی می‌نشیند و خروجی‌های آن کاملاً ملموس و باعث افتخارات کشور است.
جهاددانشگاهی ساختاری کارآمد در کشور رقم زده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان یزد ، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، ۴ اسفندماه در نشست مشترک با حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی از الگویی‌ترین مجموعه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی کشور است که ویژگی‌های خاصی دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه در طول سنوات گذشته هیچ باری بر دوش انقلاب اسلامی نگذاشته و خدمات آن نسبت به دیگر مراکز علمی که از ردیف بودجه‌ای برخوردا هستند، قابل مقایسه نیست و با استفاده از ظرفیت و توان خود تولید درآمد دارد و تمام این درآمدها را هم صرف اهداف و برنامه‌های تعیین شده می‌کند که این موضوع نقطه قوت جهاددانشگاهی است.

فاطمی نگاه جهادی در ساحت علمی و پژوهشی این مجموعه را از دیگر ویژگی‌‌های منحصر به فرد جهاددانشگاهی برشمرد و گفت: سوابق جهاددانشگاهی نشان می‌دهد که رویکرد رسانه‌ای، فرهنگی و علمی این نهاد انقلابی، مبتنی بر رویکرد جهادی است.

استاندار یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی، آن را ارزشمند ارزیابی کرد که به خوبی توانسته بود عملکرد این مجموعه را تبیین کند به نحوی که در هر حوزه از فعالیت‌های این نهاد، دستاوردهای یک وزارتخانه مشاهده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در بخش‌های مختلف توانسته دستاوردها و ظرفیت‌های خوبی را به ثبت برساند که از آن جمله در حوزه فرهنگی و اقدامات آن است بیان کرد: اقدامات این مجموعه در بخش رسانه نیز ملموس و ارزشمند است و خوشبختانه جهاددانشگاهی در سطح کشور ساختاری کارآمد را رقم زده که نرم افزار آن بر ساختار انقلاب اسلامی می‌نشیند و خروجی‌های آن کاملاً ملموس و افتخاراتی در سطح کشور به همراه داشته است.

استاندار یزد تصریح کرد: اکنون سمت و سوی استان یزد به اقتصاد دانش بنیان و صنایع هایتک قرار داده شده و این استان برای اینکه بتواند در اوج بوده و به توسعه برسد، به دو بال نوآوری و فناوری و همچنین گردشگری نیاز دارد.

فاطمی با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و ظرفیت استان در زمینه گردشگری، از ایجاد معاونت گردشگری در کنار سایر معاونت‌های استانداری به عنوان اولین استان خبر داد.

کلید واژه ها: استاندار یزد حمیدرضاطیبی


( ۱ )

نظر شما :