نشست بررسی زمینه های همکاری آموزشی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۶ کد : ۴۱۴۹۹ آموزشی تاپ خبر
جلسه بررسی زمینه های همکاری آموزشی با حضور مدیرکل و مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برگزار شد.
نشست بررسی زمینه های همکاری آموزشی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، محمد زارع سرپرست معاونت آموزشی سازمان در این جلسه که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برگزار شد، با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تجاری سازی و اشتغال، گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در زمینه آموزش و طرح مشاغل خانگی توسط جهاددانشگاهی را در حیطه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه کرد.

زارع گفت: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی ضمن اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد مجری آموزش های شغلی کارکنان دولت در حیطه امور فناوری اطلاعات (نرم افزار و سخت افزار) می باشد و آمادگی دارد آموزش های کارکنان دولت را در گستره استان یزد اجرا کند.

وی اظهار کرد: در سال های اخیر و به ویژه با بروز و شیوع بیماری کرونا نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات جایگاه و اهمیت بسیاری در زندگی انسان پیدا کرده است و پیش بینی می شود آینده ی مشاغل بر پایه فناوری اطلاعات و در این بستر امکان پذیر باشد.

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ضمن تمجید از توانمندی ها و فعالیت های جهاددانشگاهی، به توسعه و پیشرفت های استان یزد در زمینه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته استان یزد در زمینه توسعه زیرساخت، گستره ارائه خدمات ارتباطی و مشارکت و استفاده مردم از فناوری ها جزو رتبه های اول در کشور می باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از حمایت ها و تسهیلات این اداره کل برای دانشجویان، تیم ها و استارت آپ ها، مشاغل و طرح های آموزشی منجر به شغل نام برد و پیشنهاد کرد طرح های آموزشی مهارتی برای بانوان استان یزد با هدف کسب مهارت های کسب و کار در زمینه فناوری اطلاعات ارائه و اجرا شود.

وی افزود: علاوه بر آموزش های عمومی برای افراد جامعه، باید اذعان داشت که فناوری اطلاعات هر روز در حال پیشرفت و به روز شدن است و کارکنان و فعالان حوزه ارتباطات نیاز به آموزش های تخصصی حین خدمت و کسب مهارت های جدید دارند و این اداره کل می تواند با جهاددانشگاهی همکاری های مشترک داشته باشد.

کلید واژه ها: نشست سازمان مدیریت و برنامه ریزی


نظر شما :