ششمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۱۲۸۸ فرهنگی تاپ خبر
مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد از سوی اسفند ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.
ششمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای»

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی یزد،مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی یزد با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور،  اسفند امسال در یزد برگزار می‌شود.

مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای (۳MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران است.

دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا که از ابتدای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، هم‌چنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. شرکت‌کنندگان باید در مدت سه دقیقه پایان‌نامه خود را با تأکید بر جنبه‌های کاربردی و دستاوردهای آن ارائه کنند.


مهلت ثبت نام در این رویداد 29 بهمن ماه ۱۴۰۰ اعلام شده و علاقه مندان می توانند  جهت ثبت نام  به آدرس jdyazd.ac.ir مراجعه نمایند. همچنین شماره واتس اپ 09132741783 جهت پاسخ به سوالات علاقه مندان در دسترس می باشد.

کلید واژه ها: مسابقات ملی پایان نامه


نظر شما :