دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی حامی دومین جشنواره ملی زیلوی برتر

۰۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۴۰۸۴۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان یزد به جمع حامیان دومین جشنواره ملی زیلوی برتر پیوست.
دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی حامی دومین جشنواره ملی زیلوی برتر

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد به جمع حامیان دومین جشنواره ملی زیلوی برتر پیوست.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد جلسه‌ای با حضور آقای زارع مدیر طرح در استان و خانم شیخی نماینده دبیرخانه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر برگزار شد.
شیخی ابتدا با بیان اینکه دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در قالب برنامه های «خوشۀ زیلو»، با حمایت شرکت  شهرک های صنعتی استان یزد و همکاری نهادهای علمی، صنعتی، خدماتی و صنفی با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با زیلوهای فاخر، اصیل و مرغوب، تشویق تأمین کنندگان، طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برای ارائه توانمندی‌ها و دستاوردها، بسترسازی برای ایده پردازی و نوآوری در هنر صنعت زیلوبافی و همچنین بسترسازی برای بازاریابی و عرضۀ زیلوهای باکیفیت با شعار «زیلو، رویش دوباره» در حال برگزاری است، ترویج و معرفی جشنواره زیلو را در بین پیشران‌ها و متقاضیان مشاغل خانگی در رسته زیلو در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را خواستار شد.
در ادامه زارع با بیان اقدامات صورت گرفته جهت گسترش هنر زیلوبافی و ایجاد و توسعه شبکه‌ها در رسته زیلوبافی، هرگونه همکاری جهت برگزاری با قدرت دومین جشنواره ملی زیلوی برتر را اعلام کرد. همکاری در اطلاع رسانی برنامه‌های جشنواره، همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی در برگزاری دوره‌های آموزشی برای متقاضیان مشاغل خانگی و پیشران‌ها در رسته زیلوبافی جهت ارائه زیلوی با کیفیت به جشنواره و همچنین همکاری در برگزاری پیش رویدادها جهت بسترسازی برای بازاریابی زیلو از جمله این اقدامات می‌باشد.
لازم به توضیح است که آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر  30 بهمن 1400 می‌باشد.
گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در حال اجرا است.

کلید واژه ها: مشاغل خانگی زیلو جشنواره


نظر شما :