برگزاری اولین نشست کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان در جهاددانشگاهی یزد

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۶ کد : ۴۰۶۷۶ آموزشی تاپ خبر
اولین جلسه کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان استان یزد با عنایت به برنامه‌های ستاد ساماندهی جوانان استان با حضور حداکثری اعضا در جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد
برگزاری اولین نشست کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان در جهاددانشگاهی یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، اولین جلسه کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان استان یزد با عنایت به برنامه‌های ستاد ساماندهی جوانان استان با حضور حداکثری اعضا در جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد.

«محمد زارع» دبیر این کارگروه در این خصوص گفت: با عنایت به برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان استان و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای ارائه برنامه‌های پیشنهادی به ستاد ساماندهی امور جوانان استان،  جلسه کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان به دبیری جهاددانشگاهی برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه ضمن ارائه وظایف کمیته‌های طرح اشتغالزایی جوانان و برنامه‌ریزی اقدامات اجرایی در این حوزه، ظرفیت های بالقوه دستگاه‌های همکار در اجرای طرح اشتغالزایی جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زارع گفت: در این جلسه به لزوم تشکیل کمیته‌های مربوطه ذیل این کارگروه‌ و ارائه مصوبات به دبیر کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی تاکید شد تا مصوبات اجرایی با توجه به مصوبات کمیته‌ها تنظیم و در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ارائه و نهایی شود.

طی این جلسه مقرر شد دستگاه های عضو، ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه خود در حوزه اشتغالزایی جوانان در رابطه با حمایت و پشتیبانی، تولید محتوا، آموزش و اطلاع رسانی را به صورت مشخص در قالب مکاتبه به دبیر کارگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان(جهاد دانشگاهی) اعلام کنند.

کمیته‌های زیرگروه اجرایی طرح اشتغالزایی جوانان تحت عناوین کمیته برنامه‌ریزی و نظارت به دبیری امور اجتماعی فرمانداری شهرستان یزد، کمیته آموزش به دبیری سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته تولید محتوا به دبیری جهاد دانشگاهی، کمیته اطلاع رسانی به دبیری اداره ورزش و جوانان و کمیته حمایت و پشتیبانی به دبیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کلید واژه ها: اشتغال زایی


نظر شما :